Suddenly I think I always knew I had my share of mistakes...
Made quite a few...Finally I know and that's for sure
I don't look back in anger anymore....

.....Farhan's Blog.....

we all live under the same sun then why can't we live as one ???

My Shoutbox..Let SHOUT!!!
Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x
My Friends Blogs
Today's History
My Jiwang Torrent
Ads
Referer
Web Pages referring to this page
Link to this page and get a link back!
Snap Shots
Get Free Shots from Snap.com
Wednesday, July 05, 2006
Starting New Semester with new ID
Yeahh...dah masuk pun semester baru...dan dengan ini secara rasminya aku berstatus student senior...cewahh...dan aku jugak dengan rasminya telah menjadi student IS ...kekee...rupanya ramai lagi yg tukar course nih...Maryam budak Iran tuh pon tukar...Akak Nurul pon tukar...ader lagi yg aku jumpa yg tukar course gak...kekeke

Harap2 semester baru nih akan lebih bermakna lagi bagi kehidupan aku...add & drop tak habis lagi nih...sabtu nih kena settle kan...pastu report pon kena settle kan jugak...pastu boleh relax sket...kekekee....
posted by Farhan @ 1:03 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
About Me

Name: Farhan
Home: Bangi, Selangor, Malaysia
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
My Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER