Suddenly I think I always knew I had my share of mistakes...
Made quite a few...Finally I know and that's for sure
I don't look back in anger anymore....

.....Farhan's Blog.....

we all live under the same sun then why can't we live as one ???

My Shoutbox..Let SHOUT!!!
Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x
My Friends Blogs
Today's History
My Jiwang Torrent
Ads
Referer
Web Pages referring to this page
Link to this page and get a link back!
Snap Shots
Get Free Shots from Snap.com
Tuesday, June 13, 2006
Jeng...jeng...jenggggg.....Presentation Day
"MrBong here!My schedule has been chged.I'll reach ur office at 9:05am.Dont worry!"...itulah SMS yg dikirimkan oleh Mr Bong iaitu visiting lecturer akuu...Perasaan aku bertambah nervous laa...janji pukul 11.00 nak datang...alih2 pukul 9.00 plak dah sampai...erkkk....aku dah laa tak buat preparation...aku dah plan dah nak prepare antara pukul 8.30 sampai kol 10.00...tetiba jadik camni...sape yg tak menggelabah beb...nasib baik laa slide presentation aku dah siap...Mr Bong...U're very flexible man...hahahaaa...

Mengikut training schedule, sepatutnya Mr Bong kena datang pada 19 Jun iaitu minggu depan...tapi semalam dia call cakap nak datang hari nih...kira laa berapa banyak dia punya flexible...isk..isk..isk..sebabnya dia ada flight ke Kuching pukul 1.00...so dia kata just nak drop by...ape2 je la Mr Bong

Mengenai presentation plak...umphhh...sebelum aku start present aku ada bawak Mr Bong pegi breakfast dulu...(bodek sket)...time breakfast memacam aku ckp kat dia...tak prepare laa...tak ready laa...dan dia asyik cakap Don't worry...don't worry...last skali aku cakap.."Could I've only 10minutes presentation??"...hehehe...dan dengan relaxnya dia cakap "It's OK"...lalalaaaa

Time present plak rasa macam biasa jaa...cakap jer 10 minit...alih2 jadik setengah jam...hahaaa...semua berpuas hati dengan presentation aku...ooo..lupa plak nak cakap...yg ada dalam presentation room aku, Mr Bong, Abg Saiful dan Akak Aida...dan komen yang diber kepada aku oleh Abg Saiful selaku Supervisor aku sangat2 memberangsangkan aku...lalalalaaaaaa.....U did it MAN!!!! cuma komen yang last tuh aku tak tahan..."U must be more matured....Iknow U're student..but in working environment U must be more matured"...hahh??? aku tak matured ke ??...hehehee...tu laa..memain lagi...maklum laa...kat sini aku laa orang paling muda....yang steward ngan stewardess tu tak kira laaa...depa tuh dah dilatih jadik matured...masa time Q&A plak...Mr Bong plak yg tanya soalan pasal MAS...pendapat opportunity , future IT placements, collaboration opportunity dan lelain lagi...bla..bla..bla...abisss...perghh...dekat sejam rupanya....

Abis presentation...aku hantar Mr Bong sampai ke terminal...(bodek lagi)...huhuhuuu...dia nak pegi check-in flight kat LCCT (laa...naik Air Asia rupanya)

Dah...abis dah...sambung balik rutin hari aku...

p/s: Jom celebrate during the end of industrial training @ ZOUK...
posted by Farhan @ 2:22 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
About Me

Name: Farhan
Home: Bangi, Selangor, Malaysia
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
My Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER