Suddenly I think I always knew I had my share of mistakes...
Made quite a few...Finally I know and that's for sure
I don't look back in anger anymore....

.....Farhan's Blog.....

we all live under the same sun then why can't we live as one ???

My Shoutbox..Let SHOUT!!!
Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x
My Friends Blogs
Today's History
My Jiwang Torrent
Ads
Referer
Web Pages referring to this page
Link to this page and get a link back!
Snap Shots
Get Free Shots from Snap.com
Sunday, June 25, 2006
Industrial Training Completed
Yeah...tanggal 23 Jun 2006, itulah hari yg aku tunggu-tunggu sebelum nih...tapi hari tuh jugak merupakan hari yg agak sedih bagi aku...tanggal tarikh tersebut secara rasminya telah cukup 3 bulan atau 12 minggu aku menjalani latihan ondustri atau lebihdikenali sebagai praktikal...

Hari nih aku kena paksa pakai baju melayu lengkap bersampin...tp atak pakai laa sampin...sebab sampin aku tinggal kat rumah kat kedah...kalau pakai sampin pon nanti takut kena ngorat oleh pramugari2 kat situ...aku nih kan pemalu orangnya...cewahhh...kekee

Pagi Jumaat tuh macam biasa laa rutin hari aku sebagai IT-IS Trainee(manage IT-IT infrustructure) dan sambung lagi menghand-overkan tugas2 aku sebelum nih kepada Akak Zuraida...dia akan sambung tugas2 aku...

Lepas sembahyang Jumaat aku dah ready kemas2 barang aku kat meja nih...pastu delete file2 yg tak berkenaan dalam PC office aku nih...cuma lagu jaa aku tak delete...sebab Akak2 kat situ kata lagu2 dlm PC aku best2...lagu org muda laa katakan...kekeke...Lagu clubbing jaa tak dak...kalau ada kantoi laa akuu...

Pukul 4.00 petang, Majlis Perpisahan utk aku pon berlangsung... semua staff2 FMC Dept kat situ mula bergerak ke cafeteria seperti yg dirancang...sampai jaa kat situ semua persiapan dah ready...MC hari tuh sendiri ialah Abg Saiful...Lepas tuh aku plak bagi ucapan...Lepas tuh AGM (Asistant General Manager) FMC plak bagi ucapan dan sedikit nasihat kat akuu

Lepas tuh upacara penyampaian hadiah...kekeke...lepas tu apa lagi...serang laa makanan kat situuu....ooo lupa nak cakap...majlis nih jugak turut diserikan dengan kehadiran pramugari2...kekekee...

Pukul 5.00...sekali lagi bersalam-salaman dengan staff2 semua...sedih aahhh rasaa...memang sedih nak tinggal orang yang menghargai kita dan kita juga menghargai orang lain...Semoga berjumpa lagii..

Ni antara hadiah yg aku dapat dan aku suka sangat...
posted by Farhan @ 12:22 AM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
About Me

Name: Farhan
Home: Bangi, Selangor, Malaysia
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
My Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER