Suddenly I think I always knew I had my share of mistakes...
Made quite a few...Finally I know and that's for sure
I don't look back in anger anymore....

.....Farhan's Blog.....

we all live under the same sun then why can't we live as one ???

My Shoutbox..Let SHOUT!!!
Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x
My Friends Blogs
Today's History
My Jiwang Torrent
Ads
Referer
Web Pages referring to this page
Link to this page and get a link back!
Snap Shots
Get Free Shots from Snap.com
Wednesday, June 14, 2006
Tinggal seminggu je lagi nak habiskan praktikal....
Ermm...macam tak percaya jer dah nak habis rupanya training aku kat MAS nih...bila aku cakap kat staff2 kat sini yang minggu depan ialah minggu terakhir aku kat situ semua agak terkejut laa...ye laa..kat sapa lagi depa nak mintak tolong manage IT infrastucture..nak update database lagi...nak setting...nak configure...dan memacam lagik...dan makin nak habis nih makin ramai plak yang macam nak bermesra-mesra ngan aku...nak mintak tolong aku bagi tutorial laa...mintak tolong aku bagi tranining laa...isk..iskk..isskkk...tetiba rasa sedih pulakk...ye laa...aku kan orang paling muda kat sini...cewahhh...sampai supervisor aku komen kat lecturer yg aku nih tak cukup matured...hehehee

Tak tau laa nak tulis apa lagik...tiba2 rasa sedih melanda diriku ini...oooo...NO...TIDAK...NGAK MUNGKIN...isk..iskk...iskkk :(
posted by Farhan @ 11:35 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
About Me

Name: Farhan
Home: Bangi, Selangor, Malaysia
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
My Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER