Suddenly I think I always knew I had my share of mistakes...
Made quite a few...Finally I know and that's for sure
I don't look back in anger anymore....

.....Farhan's Blog.....

we all live under the same sun then why can't we live as one ???

My Shoutbox..Let SHOUT!!!
Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x
My Friends Blogs
Today's History
My Jiwang Torrent
Ads
Referer
Web Pages referring to this page
Link to this page and get a link back!
Snap Shots
Get Free Shots from Snap.com
Monday, August 07, 2006
Update blog
Erm..lama jugak tak update blog aku nih...

29 July: Aku ngan Azhar a.k.a Kapi telah merempit ke KLCC untuk gathering forum sifoo.com bersama Microsoft..Tempatnya ialah kat Audiotorium Microsoft, Tingkat 29, KLCC..memula dapat invitation nih aku tak tau nak ajak sapa..sebab takut semua busy..so aku ajak Kapi sorang jer laa...alih2 ramai lagik yg nak ikut rupanya..tp yg lain dah terlambat utk register...Macam2 pengalaman dan kawan2 yg aku kutip kat situh..kesimpulannya..mmg best...kekeke

3 August: Bermula tiap2 Khamis..jam 11.00-12.00am..aku dengan rasminya kena meeting dengan supervisor aku iaitu Dr.Zainuddin utk final year project aku...Project aku bertajuk Driver Information Systems..alaa...macam GPS systems jugak...hopefully this project will organized very well soon and complete with 100 percent working.
posted by Farhan @ 12:46 AM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
About Me

Name: Farhan
Home: Bangi, Selangor, Malaysia
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
My Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER