Suddenly I think I always knew I had my share of mistakes...
Made quite a few...Finally I know and that's for sure
I don't look back in anger anymore....

.....Farhan's Blog.....

we all live under the same sun then why can't we live as one ???

My Shoutbox..Let SHOUT!!!
Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x
My Friends Blogs
Today's History
My Jiwang Torrent
Ads
Referer
Web Pages referring to this page
Link to this page and get a link back!
Snap Shots
Get Free Shots from Snap.com
Friday, October 26, 2007
Open house season
Ermm...yeahh...masih lagi terasa panasnya suasana hari raya. Sebut pasal hari raya memang tak sah kalau tak ada open house yer tak. Klau tak open house kira ada orang open table pun ok lar jugak,hehee. Sepanjang minggu lepas, banyak aktiviti yang dilakukan sempena hari raya ini. Ini dimulakan dengan Asian International Motorcycle Expo 2007 dan Polini MotoGP 2007.

Untuk melihat koleksi gambar sila ke http://mofarby.fotopages.com

Hari Selasa plak ada discussion n open table oleh tutor.Malamnya plk jumpa kawan2 lama2 sempena hari raya kat alamanda. Hari Rabu Azhar a.k.a Tokapi open table KFC,dah jadik org kerajaan lar katakan. Hari Khamis open house rumah laili,pegi ngn Radin dan Wanie. Hari Sabtu plk open house rumah Radin n Ijai. Fuhhh...susun jer dulu schedule utk gi smua rumah2 yg dijemput nih.
posted by Farhan @ 10:12 AM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
About Me

Name: Farhan
Home: Bangi, Selangor, Malaysia
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
My Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER