Suddenly I think I always knew I had my share of mistakes...
Made quite a few...Finally I know and that's for sure
I don't look back in anger anymore....

.....Farhan's Blog.....

we all live under the same sun then why can't we live as one ???

My Shoutbox..Let SHOUT!!!
Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x
My Friends Blogs
Today's History
My Jiwang Torrent
Ads
Referer
Web Pages referring to this page
Link to this page and get a link back!
Snap Shots
Get Free Shots from Snap.com
Monday, December 11, 2006
Welcome semester 2 2006/2007
Aku tak tau laa aku tengah rasa apa sekarang nih.. Biasa laa..bila sem baru start..mcam2 perasaan datang..perasaan tak best..perasaan best..perasaan rindu..perasaan duit yuran yg mahal..perasaan alaaa...banyak lerr plak kalau nk melalut-lalut kat sini..heheheeee. Aku pon konfius nih..ada rasa syok..ada rasa tak syok..

Bermula sem baru bermakna bermula jugak azam baru dan langkah baru untuk membelah arus masa depan (melalut jer aku nih...sajer layan tangan aku yg taip nih..hehe)

Rasa macam semalam jer masuk UNITEN..tup..tap..tup..tap..dah nk masuk 4 tahun dah aku bermastautin di tempat orang ini..heheee...so skrg aku tinggal satu sem jer lagi...dan bagi kawan2 aku yang pandai2 dan terrer2 tuh sem nih adalah sem final utk derang...aku biasala ketinggalan sikit...aku ni bukan budak pandai pon...

Time nih jugak aku rasa tak puas sangat cuti...seminggu lebih jer..alarhhh...yer laa...dah join MDec nyer program dah mkn 3 minggu dah..ishh laaa.... Tak puas nak pau byk2 bapak aku..nak pau byk2 kat mak aku...heheee...sebab apa aku bleh pau mereka ?? heheeee...aderlaaa... Dan aku pon tak puas buat 'projek baik' dgn pakcik aku yg satu kepala dgn aku ituu..hehehee...takper2...

OK laaa...dengan lafaz Bismillahirahhmannirahim...aku dengan ini melangkah ke semester baru dengan keazaman yg tinggi dan lebih berkarisma sebagai pelajar final year...

p/s: sesetengah ayat di atas merupakan ayat poyo...sila abaikan jika ia menyakitkan hati dan mata anda...heheheee...
posted by Farhan @ 3:16 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
About Me

Name: Farhan
Home: Bangi, Selangor, Malaysia
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
My Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER