Suddenly I think I always knew I had my share of mistakes...
Made quite a few...Finally I know and that's for sure
I don't look back in anger anymore....

.....Farhan's Blog.....

we all live under the same sun then why can't we live as one ???

My Shoutbox..Let SHOUT!!!
Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x
My Friends Blogs
Today's History
My Jiwang Torrent
Ads
Referer
Web Pages referring to this page
Link to this page and get a link back!
Snap Shots
Get Free Shots from Snap.com
Wednesday, November 29, 2006
The Happy Ending of This Semester...YEAHHH!!!
Fuhhh...legaaa...Alhamdulillah...itulah keluhan aku apabila aku check balik result aku untuk semester nih. Perghh...3 pointer siott...hehehee...ohh..happy gilaaa akuu..Ni membuatkan aku berazam nak score lagi sem depan...hehehee..aku ada lagi 2 sem jer lagi nak pulun..

Oleh itu kat sini aku nak give a big tribute kepada lecturer2 aku utk sem ni. Mereka adalah lecturer Ethics aku. Pn. Marini...lecturer Software Project Management a.k.a SPM iaitu Prof.Mad.Jamilin, Supervisor project aku selaku Deputy Dean COIT iaitu Dr.Zainuddin dan lecturer Data & Computer Security iaitu Mr.Uwe.

Nak komen sket laa kat Mr.Uwe...apsal laa paper Data Sec. tu sekejap sangat...tak sempat nak buat daa..buat encryption ngan decryption saja dah 2 jam...tu belum lagi buat karangan2 mrepek2 kat belakang2 tuu...aku sedikit terkilan laa kat paper nih...stady tak hingat punya...sayang tak dapat score A...aku jeles ngan Radin...dia score A...ishhh...tak aciii....heheheee

Tak lupa juga kepada kawan2 aku yg score gak sem nih...a big congrat utk korang...

Haa..lagi 2 hari lagi aku dah nak balik ke Sg.Petani, Kedah...perghh...dah 4 bulan dah aku tak balik Kedah...sepatutnya aku balik masa habis exam dan start cuti harituh...tapi memandangkan aku memikirkan aku sepatutnya ada 'something input' sepanjang cuti sem nih...aku ngan Radin pon merajinkan diri pegi join course yg dianjurkan oleh Multimedia Development Corporation a.k.a MDeC. Course yg aku ngan Radin join plak ialah course Windows Server 2003. Instructor plak best plak tuh..iaitu Mr.Ivan...Memang tak sia-sia laa aku join course nih...banyak betul input yang masuk.


Setiap ada kamu..
mengapa jantungku ini
berdetak lebih kencang..
seperti genderang mau perang

Setiap ada kamu..
mengapa darahku
mengalir lebih cepat
Dari ujung kaki ke ujung kepala

Setiap ada kamu..
otak ku berpikir
bagaimana caranya
untuk berdua bersama kamu

AKU SEDANG INGIN BERCINTA KARENA
MUNGKIN ADA KAMU DISINI AKU INGIN...


Begitulah lirik lagu Dewa - Sedang Ingin Bercinta...ahhh...adakah aku pun bercinta ??? Ahh..mungkinkah ??? Hahaaa...harap2 hubungan ini akan happy ending jugak...Amin..Usahlah ditanya siapakah orang ituuu...kerana aku belum sedia nk reveal lagi...hehehee...masih di phase 1 lagi...ibarat mcam RMK 1 laa...heheheee...

So kesimpulannya, sem nih memang happy ending laa kira. Banyak betul kisah suka duka dalam sem nih. Walaupun sem nih banyak kerja, assignment dan project yang menyakitkan kepala otak...Nanti kalau senang2 aku 'tampal' laa gambar2 kenangan untuk sem nih. Bak kata orang putih "picture tells a thousand words"...

p/s: Tgh tggu Ezu balik dari UK...hehee...dia ada bawak balik cokelat kegemaran aku iaitu "toblerone".
posted by Farhan @ 10:28 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
About Me

Name: Farhan
Home: Bangi, Selangor, Malaysia
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
My Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER