Suddenly I think I always knew I had my share of mistakes...
Made quite a few...Finally I know and that's for sure
I don't look back in anger anymore....

.....Farhan's Blog.....

we all live under the same sun then why can't we live as one ???

My Shoutbox..Let SHOUT!!!
Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x
My Friends Blogs
Today's History
My Jiwang Torrent
Ads
Referer
Web Pages referring to this page
Link to this page and get a link back!
Snap Shots
Get Free Shots from Snap.com
Thursday, December 07, 2006
Top Gun Week
Yeah...sekarang kat astro atau lebih tepat lagi di national geography channel sedang menayangkan series Top Gun Week..iaitu mengisahkan pasal semua yang berkaitan dengan dunia penerbangan..dan yg paling aku berminat ialah cerita pasal pembutan kapal terbang, kejuruteraan aeronautik, sejarah, peperangan dan pelbagai lagi. Perghh...kalau laa ada mesin masa..nak jer aku pusing balik time aku form 3...pastu masuk form aku nak stadi betul2 pastu terus score time SPM...hehee...pastu jaga mata aku supaya tak rabun...elok jer dapat result SPM aku pon nak apply jadk pilot TUDM...hehee..itu semua angan2 aku kalau ada mesin masa yg bleh rewind blk masa...heheee

OK bercakap pasal Top Gun yang pasti related ialah graviti. So aku ngan adik2 aku ngan kezen2 aku telah mencuba Top Gun machine kat Pesta Pulau Pinang...heheheee...jeles tgk pilot2 tu main2 ngan graviti...so aku pon try.... perghh...bleh tahan gak larr dier nyer 'kick'...ader laa dalam 3-4 G...hehee..yg kezen aku kata muka dier dah macam kena tarik2 gitu...aku gelak jer...aku tk naik ngan dier pon..aku naik sorang...kat row paling depan (konon2 berani laa)...sekali amik akuuu....tercungap2 jugak laaa...paling tk leh handle time tergantung....perghh...pastu dier lepas....heheheee..berderau darah...

Teringat plak time aku gi Times Square ngan Radin dulu...main2 ngan mende yg lebih kurang cam ni laa...hehee...ehh Din...jom gi lagi...main menda alah tu lagi...hahahaa..aku dah ske main2 ngan graviti...heheheeee
posted by Farhan @ 3:06 AM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
About Me

Name: Farhan
Home: Bangi, Selangor, Malaysia
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
My Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER