Suddenly I think I always knew I had my share of mistakes...
Made quite a few...Finally I know and that's for sure
I don't look back in anger anymore....

.....Farhan's Blog.....

we all live under the same sun then why can't we live as one ???

My Shoutbox..Let SHOUT!!!
Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x
My Friends Blogs
Today's History
My Jiwang Torrent
Ads
Referer
Web Pages referring to this page
Link to this page and get a link back!
Snap Shots
Get Free Shots from Snap.com
Thursday, December 28, 2006
Selamat Hari Raya Aidil Adha dan Selamat Tahun Baru 2007
Wahh...tak sangka sekejap betul masa itu berlalu...dah nak masuk tahun 2007. Rasa macam semalam jer masuk UNITEN nih kan...hehee... Masuk jer tahun baru bermakna umur aku pun bertambah lah satu...ehh...ni lagi tak percaya...next year aku dah 22...hehee tapi perangai macam budak2 lagi...jenis happy go lucky lagi...aduihh mak...adakah aku memang lambat matang???...atau adakah budak lelaki memang jenis lambat matang???...hehee....wat eva larrrr... janji aku nampak muda... bukannya orang boleh tau umur kalau tengok muka aku mcam tu jer...hehee

Cakap pasal tahun baru sudah tentu ada azam tahun baru kan... Yeahh...azam tahun baru aku ialah nak belajar rajin2 dan bersungguh-sungguh dan nak habiskan degree aku nih... Insyaallah... hujung tahun 2007 habis lar studies aku dalam bidang IT nih...walaupun pada mula2 aku memang tak minat sangat dengan IT nih...tapi kata orang "tak kenal maka tak cinta"...chewahh...pejam celik...pejam celik...aku dah jatuh cinta dengan IT nih...bukan jatuh cinta lagi dah...dah kawin dah dengan IT nih...heheheee... itulah Qada dan Qadar... kita kena beriman dengan Qada dan Qadar iaitu rukun iman yg ke-6. Kalau tak beriman dengan Qada dan Qadar bermakna tak sempurnalah iman kita...tak gitu...ehh..apsal aku boleh cakap macam org matang nih???...hehehee...

31 Disember ini juga umat Islam akan menyambut Hari Raya Korban. Yeah..Hari Raya Korban...errmmm tahun nih sapa plak di kalangan kerabat keluarga aku yg buat korban ehh ?? aku pon tak tau sebab tak balik lagi...hehee. Korban bagi aku juga bukan setakat melakukan ibadah korban macam sembelih2 binatang2 tuu...tapi aku rasa lagi besar pengertian dia... Tengok pada ibu bapa kita yang telah banyak berkorban untuk kita... para guru2 yg berkorban untuk murid2nya...dan banyak lagi contoh disekeliling kita.. tapi yg paling penting adalah pengorbanan yang dilakukan oleh diri sendiri... sangat bermakna kan..kan..kann ???

OK lah...Selamat menyambut Hari Raya Korban dan Selamat Tahun Baru 2007...

p/s: bercuti kat Perak dari 29 Disember 2006 sampai 3 Januari 2007 ... jumpa tahun depan yerr...hehee

~~~arghhh...gonna miss someone again...!!!~~~
posted by Farhan @ 8:27 PM  
1 Comments:
  • At 12:51 AM, Blogger Hudarling said…

    matang?hahahaha.u shud dude.i je tak yah matang.and i dun wanna b matang pun :P

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me

Name: Farhan
Home: Bangi, Selangor, Malaysia
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
My Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER