Suddenly I think I always knew I had my share of mistakes...
Made quite a few...Finally I know and that's for sure
I don't look back in anger anymore....

.....Farhan's Blog.....

we all live under the same sun then why can't we live as one ???

My Shoutbox..Let SHOUT!!!
Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x
My Friends Blogs
Today's History
My Jiwang Torrent
Ads
Referer
Web Pages referring to this page
Link to this page and get a link back!
Snap Shots
Get Free Shots from Snap.com
Tuesday, December 12, 2006
CINTA
CINTA..itulah tajuk movie terbaru yang aku layan.Ermm..bleh laa tahan crita nih...takder laa sedih sangat sampai nak menumpahkan air mata jantan aku ini...cheyyywahh.. Apa yg aku tengok crita ni macam tiru crita LOVE ACTUALLY...dan crita LOVE ACTUALLY memang bebetul tounching larr....Tapi crita CINTA nih..ermm...paham2 laa...buatan Malaysia cammana...cedok sikit dari crita LOVE ACTUALLY tuh..hehee...Dalam crita CINTA nih yg touching ialah crita pasal pasangan Cikgu Elyas ngan Rubiah...sebab cinta orang tua kot...dan cinta mereka bukan cinta yg common... Errr..aku malas laa nak buat sinopsis sendiri..aku paste jer apa yg aku quote nih:

"Cinta adalah sebuah filem yg memaparkan lima kisah cinta berkisar di metropolis Kuala Lumpur. Setiap cerita adalah berbeza dan unik, namun setiap watak berkait menerusi keadaan dan peristiwa.

Bertemakan cinta, filem ini menceritakan lima pasangan dengan kisah masing-masing di kota yang indah - ada yg sedang mencari cinta, ada yg bertemu cinta, dan ada yg kehilangan cinta. Menerusi filem ini, cinta dapat juga dilihat dari pelbagai sudut - cinta suami, isteri dan anak, kasih syg antara adik beradik dan juga cinta diantara warga emas."

Daripada crita nih apa yg aku dapat simpulkan ialah CINTA itu memang dan terlalu SUBJEKTIF...CINTA itu memerlukan pengorbanan...CINTA itu memang tiada 'limitation' atau batasan...CINTA itu ada kehidupan tersendiri...dan kita memang tak boleh lari dari CINTA...oleh itu CINTAILAH CINTA...sekian..heheeee

p/s: aku bukan seorang mamat yg jiwang...heheee
posted by Farhan @ 7:35 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
About Me

Name: Farhan
Home: Bangi, Selangor, Malaysia
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
My Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER