Suddenly I think I always knew I had my share of mistakes...
Made quite a few...Finally I know and that's for sure
I don't look back in anger anymore....

.....Farhan's Blog.....

we all live under the same sun then why can't we live as one ???

My Shoutbox..Let SHOUT!!!
Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x
My Friends Blogs
Today's History
My Jiwang Torrent
Ads
Referer
Web Pages referring to this page
Link to this page and get a link back!
Snap Shots
Get Free Shots from Snap.com
Saturday, October 07, 2006
Bulan yang mulia..dan bulan yang stress
Tatkala aku menulis blog nih, umat Islam di Malaysia sudah pun selamat menunaikan ibadah puasa selama 2 minggu. Dan pada bulan yang mulia ini jugalah tugas aku sebagai seorang final year student semakin membebankan aku. Antara tugasan2 yg agak membebankan ialah Roll Play untuk subjek Ethics & Professional Issues. Kedua plak ialah berkenaan ngan Projek 1 aku iaitu Driver Information System di bawah seliaan Dr.Zainuddin.

Projek seterusnya ialah Projek Software Project Management (SPM). Adoii laa...apsal laa budak2 final year byk sangat projek kene buat nih..pening aku..Nasib baik laa dapat group member yang best iaitu Radin, Shahril, Hasanah dan aku sendiri. Aku rasa yang banyak bertungkus lumus buat keje nih ialah Radin ngan Sharil. Aku rasa inferior la plak sebab aku buat bahagian documentation ngan support system jer ngan Sanah. Isk..iskk...adoi..aku stresss....

Untuk minggu seterusnya aku kena siapkan balik draft report yang kena repair2 balik...pastu kena deal dengan Mr. Yunus Yusuf selaku Second Reader aku dlm project ini. Adoiii...apa laa nasib aku nih....kena ngan arang otai2 nih...

Hopefully everything will going fine...Arghh...
posted by Farhan @ 11:26 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
About Me

Name: Farhan
Home: Bangi, Selangor, Malaysia
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
My Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER