Suddenly I think I always knew I had my share of mistakes...
Made quite a few...Finally I know and that's for sure
I don't look back in anger anymore....

.....Farhan's Blog.....

we all live under the same sun then why can't we live as one ???

My Shoutbox..Let SHOUT!!!
Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x
My Friends Blogs
Today's History
My Jiwang Torrent
Ads
Referer
Web Pages referring to this page
Link to this page and get a link back!
Snap Shots
Get Free Shots from Snap.com
Thursday, August 24, 2006
Lawak datang lagi...
Lawak 1:



Lawak 2:

Dalam sidang parlimen yg lepas Dtk Seri S. Samy Vellu yg juga Presiden MIC telah berjaya menyelesaikan kemelut isu AP antara bekas PM Tun Dr. Mahathir dengan Menteri MITI Dtk Seri Rafidah Aziz. Idea beliau sangat bernas dengan memasukkan fakta persaudaraan dan persefahaman. Berikut adalah kenyataan beliau yang telah diringkaskan. "Tuan yg Dipertua, Selaku menteri kabinet, ali Barisan Nasyenel dan Presiden YemAiSi... saya teylah berbincangkan Wissyu AP ini dalam mesyuarat YemAiSi yang lipas dingan sepanjang lebarnya. Akhirnya YemAiSi dengan sebulat-bulatnya suara tilah mencadangkan kepada Yangamaberomat Pedanamentri supayye wisyu wini disilisaikan dingan simangat pesefaman dan persodaran yang kekal antara Rafidah sama TuMahadey. Ini idea tilahpun lama diterimapakey woleh suummmmmmmmmma ali-ali YemA! iSi termaso ali kuluarga saya sindirri. Maka dingan ini YemAiSi dengan amat paling bangganya kasi wumumkan yang kami dari YemAisi mencadangkan supaya dengan tanpa silu-segannya Menteri MITI misti mau kasi guna ini nama mula dari sekarang... RAFIDAH A/P MAHATHIR."

Lawak 3:

Seorang gadis cantik yang amat seksi baru selesai keluar dari tandas sebuah bar lalu menuju ke ke meja nya. Kemudian dengan gaya ghairah gadis tersebut memanggil seorang pelayan bar. "Ya, mahu order apa?" tanya pelayan tadi.

Tanpa segan silu gadis tersebut meminta pelayan tersebut mendekatkan telinganya. Pelayan tersebut lalu melalukannya. Sambil mengusap-ngusap manja muka pelayan dengan kedua-dua belah tangannya, gadis itu berbisik manja "Adakah awak pengurus bar ini?". "Tidak!" balas pelayan itu.

Sambil bermain-main dengan misai pelayan itu, gadis bertanya lagi "Bolehkah awak panggil dia kemari? Ada sesuatu ingin saya katakan padanya".

"Tidak mungkin dia dapat ke mari", kata pelayan itu lagi. "Ada apa-apa yang boleh saya bantu?"

"Kalau begitu, harap awak boleh bagitau dia..." gadis tersebut berhenti berkata-kata. Dengan nada keluh resah gadis mula memasukkan jarinya kedalam mulut pelayan dan membiarkan pelayan menghisap jarinya dengan penuh ghairah.

"Tolong bagi tau pengurus awak... tidak ada air, tisu tandas mahupun sabun di dalam tandas itu!" sambung gadis itu lagi...

Lawak 4:

The children were line up in the cafeteria of a catholic elementary school for lunch. At the head of the table was a large pile of apples.
The nun made a note on the apple tray. "Take ONE. God is watching."
Further along the lunch line, at the other end of the table, was a large pile of chocolate chip cookies. A childen had writen a note: "Take all you want. God is watching the apples."

Lawak 5:

An old lady, 85, a virgin, about to die. wanted her tombstone to read:
BORN A VIRGIN, LIVED A VIRGIN, DIED A VIRGIN.
The engraver shortened it to " RETURNED UNOPENED "

Lawak 6:







posted by Farhan @ 7:57 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
About Me

Name: Farhan
Home: Bangi, Selangor, Malaysia
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
My Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER