Suddenly I think I always knew I had my share of mistakes...
Made quite a few...Finally I know and that's for sure
I don't look back in anger anymore....

.....Farhan's Blog.....

we all live under the same sun then why can't we live as one ???

My Shoutbox..Let SHOUT!!!
Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x
My Friends Blogs
Today's History
My Jiwang Torrent
Ads
Referer
Web Pages referring to this page
Link to this page and get a link back!
Snap Shots
Get Free Shots from Snap.com
Monday, June 05, 2006
Kuala Lumpur International Motorsport Show 2006 (KLIMS 2006)
Sebut pasal motorshow atau autoshow....secara automatik aku tiba-tiba akan jadi bersemangat dan berghairah....perasaan itu jugak terjadi sekiranya aku dengar pasal airshow (pertunjukkan udara)....Sebenaqnya perasaan ini datangnya dari minat aku sejak kecik yang memang minat pasal kenderaan yang laju, menarik dan sophisticated....tapi malangnya minat aku tuh boleh dikatakan tak bermakna sangat sebab aku tercampak ke bahagian IT (Teknologi Maklumat)...cisss...andai dapat ku undurkan masa...cewahhh...teringat lagu band Axl's...band tahun 80an....huhuhuuuu....sepatutnya aku masuk ke bahagian engineering sebab kecenderungan aku ke arah itu...tapi semuanya kini dah silap langkah...amik IT plak tuh...kena buat programming bodoh tuh....pastu nanti tak tau lerr nak keja apaa...sejak aku berpraktikal nih...aku dapat simpulkan bahawa keja IT nih tak best...takdak life...

Oleh itu...kalau nak cari life...jom ikut preview aku pasal KLIMS 2006 yang diadakan baru-baru nih...

Seperti yang telah dijanjikan, aku, Abu Zar, Ali dan Alang...(aikk...apsal semua start dengan huruf 'A'??? huhuhu), berkumpul kat PWTC tepat jam 11.30pagi....beli tiket..(tiket RM5 jer sebab tunjuk kad student)...kaki kami pon melangkah ke dewan pameran....

Dewan 1: Kebanyakkan kereta ialah kereta Proton, Lotus, Chevrolet, Modenas dan beberapa jenis kereta lagi...kebanyakannya kereta kat sini dah biasa tengok...kecuali kereta konsep Proton iaitu Proton APX

Dewan 2: Nissan, Naza, Brabus dan beberapa syarikat aksesori kereta...

Dewan 3 & 4: Renault, Hyundai, Superbike, dan aksesori kereta lagiii...

Dewan 5: Peugeot, Mazda, Kia, classic cars, classic bikes dan yang paling menarik hati aku ialah Perodua...sebabnya aku sekarang bercinta dengan Perodua MyVi...sebab tuh aku suka sangat tengok Myvi Sport Edition...lawa oooo....

Dewan 6: Kereta konsep Toyota, Ford, Volvo, dan beberapa model semasa kenderaan dari jenama2 tersebut...

Dewan 7: Honda, Mercedes, Smart

Dewan 8: Ferrari, Porche, BMW, Pagani Zonda, Mini Cooper, dan beberapa lagi jenis kereta mewah yang harga sebijik tuh RM1 juta-RM3 juta....

Kesimpulannya....motorshow kali nih best...penat gak laa pusing2 kat dalam tuh...4 jam ooo pusing2 dalam tuh...tapi minat punya pasal...tak kisahhh...janji ROWKS....



p/s...kalau nak tengok gambar2 menarik kat sana...masuk laa fotopages akuu....http://mofarby.fotopages.com
posted by Farhan @ 9:18 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
About Me

Name: Farhan
Home: Bangi, Selangor, Malaysia
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
My Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER