Suddenly I think I always knew I had my share of mistakes...
Made quite a few...Finally I know and that's for sure
I don't look back in anger anymore....

.....Farhan's Blog.....

we all live under the same sun then why can't we live as one ???

My Shoutbox..Let SHOUT!!!
Name :
Web URL :
Message :
:) :( :D :p :(( :)) :x
My Friends Blogs
Today's History
My Jiwang Torrent
Ads
Referer
Web Pages referring to this page
Link to this page and get a link back!
Snap Shots
Get Free Shots from Snap.com
Monday, January 22, 2007
UG Gathering & Trip to Malacca ( the best gathering ever)
Wahh....semasa post ini ditulis..aku baru jaa recover dari keletihan yg melampau akibat berjalan ke Melaka...iaitu sebuah negeri yg begitu asing sekali bagi aku. Serius..aku langsung tk tau apa kt Melaka nih...kira kalau org tggl kan aku kt situ mmg menangis la aku nak carik jln balik...hahahaa...alarhh..sesat2 pun kt Malaysia jgak...bukan kt Mexico...hehehee

Ok...mari aku start crita...jam 4.00 petang kitaorg yg dah bersiap berkumpul nih bergerak meninggalkan uniten menuju ke Melaka. Konvoi yg dianggotai oleh 9 bijik kereta atau bersamaan 48 org ditemani cuaca yg kadang2 hujan...kadang2 cerah...hujan tu kira hujan rahmat larh tuu... Aku naik kereta neo radin bersama2 dgn rakan yg sekepala yg lain iaitu Tokapi, Shahril, dan Iqbal. Perjalanan yg lebih kurang 2 jam ini diisi dengan cerita2 lawak...sesi kutuk mengutuk dan sesi merepek2...hahaha...kata dah satu kepala kan...mesti laa takdak hal nak mrepek2 semua nih...hehehe

6.30 Petang..haa...dah sampai pun tempat yg dituju...iaitu Muara Bidara Beach Resort yg terletak di pantai padang kemunting, pengkalan balak yg berada di bawah daerah Alor Gajah tak salah aku...





Sampai jaa kat tepi pantai perasaan aku tk bleh digambarkan lagi...dah lama weh tak tengok laut macam nih...ditambah plk bleh mandi2 laut...(ni semua akibat janji k***ng kawan2 aku yg janji k***ng ituu...alaa..yg janji nk gi cherating tuu...alaa...4get it larhh...janji melayu mg camtu

Selepas check-in hotel...aku yg dah mmg tk sabaq nih terus tukaq pkai short nak bermain2 ombak...hehee...rindu wehh...kat KL mana ada laut...hahahaaa





Malam plk ada time dinner kitaorg bedal BBQ ayam ngan nasik lemak... Pastu sesi bebas..haa..time sesi bebas nih larhhh kitaorg lepak2 menenangkan fikiran sambil mengenang kembali kenangan2 yg berlalu sepanjang di uniten. Pastu ada sesi berborak sambil duduk mengelilingi unggun api...dan tgh malam sikit kitaorg buat kerja gila iaitu main bola sepak pantai...hehehee





Hari esok nya..pagi2 buta aku ngan kwan2 buat kerja gila lagi...pergi berendam dlm laut...hahaha...dok tahan dari semalam dok nk mandi laut...arhhhh....legaaaa~~~~ dapat mandi laut...



Tengah hari selepas check-out...kitaorg mula bergerak pegi ke Bandar Melaka... Antara tempat yg dilawati ialah Kota A Famosa, Mahkota Parade, Dataran Pahlawan dan tempat di sekitar kawasan tersebut... Kat MP bebudak nih sibuk masuk arcade main game ngan main bowling...sementelah aku plak bergayut kat henfon...heheheee...org lain lenguh tangan main bowling aku plak lenguh tangan bergayut kt henfon...hahahahaa....









7.30 mlm ...dah letih...so kitaorg pon bergerak meninggalkan kawan2 yg masih lagik main bowling kt MP tuh...hahaha...dalam on the balik ke KL nih ada plak sesi bersama Dr.Shahril(PH.D in Love)yg memberi segala tips dalam hal2 percintaan dan berbincang mengenai soal hati dan perasaan ...chewahh...jiwang plk bunyi nyer...



Apapun ...trip nih memang best...TQ kat org2 kuat UG forum...
posted by Farhan @ 3:34 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
About Me

Name: Farhan
Home: Bangi, Selangor, Malaysia
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
My Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER